... برنامه این هفته کار فنی

صبح جمعه با 10 نفر از دوستان شرکت کننده در میدان اصلی کرج جمع شدیم و با دو دستگاه سواری به سمت جاده چالوس ره سپار.

آبشار نوجان در کیلومتر 15 جاده چالوس دقیقا کنار جاده قرار داره و به دلیل سهولت دسترس و همچنین وجود رل کوبی جایی خوبی برای کار فنی هستش

کار رو از ساعت 9 شروع کردیم و تا ساعت 14 به تمریناتی که در سالن سر بسته انجام داده بودیم پرداختیم

هوا کاملا خوب و تمرین با لذت انجام میشد

در ساعت 14 در کنار دوستان ناهار خوردیم و به صلاح دید سرپرست برنامهء پایان برنامه اعلام و کارگاه را که شامل 2 کارگاه در کنار خود آبشار و  یکی دیگر با فاصله کمتر در فضای معلق بود جمع آوری کردیم و در ساعت 17 به سمت کرج راه افتادیم.

نکیسا

قصه از حنجره ای است که گره خورده به بغض… یکطرف خاطره ها یکطرف فاصله ها… در همه آوازها حرف آخر زیباست! آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم؟ حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست

Hossein oloumipour

چقدر برات خوشحالم نمیدونم تو ذهنت کجا باشم برای من همیشه ...که از آخرین دیدارمان به حساب میاید به اندازه خداحافظی سر نواب و حرکت تو و نگاه من در نگاه تو در آینه است...انقدر تازه..انقدر گرم..انقدر نزدیک.. دیشب را با هم توچال بودیم...میدانم خوب نخوابیدی...اما با هم...با آن همه اعتماد...بوی رفاقت داشت آن برنامه‌های سطح پایین... کاش هیچگاه تمام نمی‌شد مرتضی‌..خیلی‌ از پستامو جا میندازی..هیچگاه فکر نکن کم رنگی‌...هیچگاه..پر رنگ‌ترین انسان زندگیمی..بهم زیاد زیاد سر بزن میدونم روزأ اوج آشنا نبودیم..ولی‌ روژأ فالیتهأ سازمانی و اجتماعی همراه بودیم..سعی‌ کردم..بهترین باشیم..ببکهش که توانم بیشتر از قدرت موانع نبود...دلگیرم برا دونات‌های شکلاتی که با سعید میزدیم.. آتیش و..محمد.. و لیلا... امین برا نفس..برا تلاش..برا پرواز مرتضی‌ من زندم.. میدونم مرتضی‌ پای پرواز... میدونم تا همیشه تنها نیستم میدونم..اینبار قول که بریم باز کنار هم گام به قله میذاریم.. میدونم..صادق..سعید... دوستتون دارم [گل]